Friday, July 31, 2009

Penularan Wabak H1N1

Fuhh topic sgt la skema ye.Lolz...btw ini kes serious,menjadi satu isu besar di kolej.Pelajar mula mendapat tanda2 neh dr minggu2 lepas lagi.Telah ditampal setiap lvl tentang bahaya,cara mencegah dan info2 mengenai H1N1.Sile ambil serious tentang hal tersebut.Ini bukan hal boleh dibuat main2,kes kematian semakin meningkat.Pada pelajar yg mendapat sintom2 H1N1,silalah kuarantin diri anda dirumah,jgn dtg ke kolej...anda akan menjangkiti rakan2 anda dan juga pensyarah.Sila maklumkan keadaan kesihatan anda kepada kolej secepat mungkin bagi pihak pentadbiran mengambil tindakkan sewajarnya.

Pemakaian "mask" telah diwajibkan memandangkan keadaan kritikal sekarang ni,sila la pakai utk mengelakkan/mencegah dari tersebarnye wabak tersebut.

Perhatian:Sila berhenti membuat spekulasi,infomasi2 yg tidak sah disebarkan kepada rakan2 lain.Tunggu makluman dari pihak atasan.



Pakai jgn x pakai...

Bas Baru
Wahh....berita baik,tapi setakat ini hanya 3 KPTM sahaja yang baru menerima bas baru,tahniah!KPTM KL,Bangi dan Ipoh.Mudah2an KPTM BP akan dpt juga tak lama lagi!Amin ^^


Bus KptmKl

1 comment:

  1. wah...bas kptmkl cantik seyh. kt pny pown mcm ni gak sok....huhuhu

    harap2 dpt bas cpt..sng nak jln2

    ReplyDelete