Sunday, October 11, 2009

Annual Dinner Done...

Alhamdulilah....itu sahaja bermain di fikiran selepas selesai sudah majlis penting setiap tahun di kolej...masalah2,bia sahaja kami tanggung.

Maafkan kami utk kekurangan di majlis tersebut.Kami dah buat terbaik.Untuk penerima anugerah dekan,tahniah!Mesti korang terkejut melihat sijil kosong kan??Bukan salah kami,kami x tahu sijil2 tersebut perlu apply di KPTM KL *penyelarasan sijil2 dekan*.Leceh,itu la hakikat apabila kami dpt tahu ttg perkara tersebut *sehari sblum majlis*.Sijil2 akan diberi selepas kami menerima sijil sebenar.

Minggu hadapan insyaallah sukan kolej akan diadakan dan dikelolakan oleh Exco Sukan, En Syahril Ramadzan serta dalam masa sama pemilihan utk SUPTEM *sukan peringkat tiap cawangan* pada bulan november di Bangi.Harap kalian ambil bahagian la eh ;)

23-25 Kelab Kembara akan ke Gua Batu Maloi,Negeri Sembilan.Mudah2an segalanya berjalan dengan lancar.Amin~~

Sekali lagi,kami memohon maaf kepada semua jika ada kekurangan pada majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar Kolej.Terima kasih kerana memeriahkan majlis dgn kehadiran last minit korang *pening pale ktorg sbb ada x daftar* Segala yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan kekurangan itu datangnya dari kami sendiri.

p/s: sedih beb kiteorg x sempat bergambar ramai2...sedih jugak ape yg dirancangkan x jadi.Kalaulah masa boleh dikembalikan utk 2 hari lepas... >_<